Trg Male Gospe 3, 22222 Skradin   •     +385 (0)22 771 076   •     grad.skradin@si.t-com.hr

NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora

ISTEKLO     od 09.12.2021. do 17.12.2021.

Na temelju Zaključka o raspisivanju natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora, klasa: 372-01/21-01/3, urbroj: 2182/03-01-21-1 od 01. prosinca 2021. godine, Grad Skradin objavljuje

 

NATJEČAJ

za davanje u zakup poslovnog prostora

  1. Predmet natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Skradina, u naselju Skradin, na adresi Trg Male Gospe 2, označen kao k.č.br. 2 ZGR, zk.ul.br. 2003 K.O. Skradin, prizemlje u površini od 46,40 m2,  namjena uredska djelatnost: ured turističke zajednice.
  2. Poslovni prostor daje se u zakup na rok od 5 godina, počevši od 01. siječnja 2022. godine.
  3. Natječaj će se provesti usmenim javnim nadmetanjem (javna licitacija).
  4. Početna cijena mjesečne zakupnine za poslovni prostor iznosi 10,00 kn/m2. Ako se isto utvrdi zakonskom obvezom, iznos zakupnine uvećati će se za pripadajući PDV.
  5. Zakupnina će se plaćati mjesečno unaprijed i to najkasnije do 10. - og u mjesecu. Ugovor o zakupu poslovnog prostora mora biti sastavljen u pisanom obliku i potvrđen (solemniziran)  po javnom bilježniku, a troškove solemnizacije snosi zakupnik.
  6. Na ime jamčevine natjecatelji trebaju uplatiti iznos od 2.784,00 kn, na račun Grada Skradina: HR9223900011839400000, poziv na broj: HR68-7722-OIB, a dokaz o izvršenoj uplati dostaviti uz prijavu.
  7. Na natječaj se mogu javiti pravne osobe. Pravne osobe koje imaju nepodmirene dospjele obveze prema Gradu Skradinu, trgovačkom društvu Rivina jaruga d.o.o. koje je u 100-postotnom vlasništvu Grada Skradina i Državnom proračunu, ne mogu sudjelovati u natječaju.
  8. Prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
    • izvod ili presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar,
    • uplatnica o plaćenoj jamčevini,
    • izjavu natjecatelja pod punom i materijalnom odgovornošću da nemaju dugovanja prema Gradu Skradinu i trgovačkom društvu Rivina jaruga d.o.o., te potvrdu Ministarstva financija, nadležne Porezne uprave da natjecatelj nema dospjelih dugovanja prema Državnom proračunu (ne stariju od 30 dana), osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
  9. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju. Zakupnik je dužan poslovni prostor koji je izlicitirao na natječaju urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom trošku, uz poštivanje odgovarajućih pozitivnih propisa.
  10. Za poslovni prostor je izrađen energetski certifikat oznaka: P_542_2014_222NSZ1_C.
  11. Prijave se dostavljaju u pisanom obliku na adresu: Grad Skradin, Trg Male Gospe 3, 22222 Skradin – „Povjerenstvo za provedbu natječaja za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Grada Skradina – zakup poslovnog prostora“, te moraju biti zaprimljene u pisarnicu Grada do zadnjeg dana roka do 14.30 sati. Prijave pristigle poslije utvrđenog roka neće se razmatrati.
  12. Natječaj će se objaviti u «Šibenskom listu», na Oglasnoj ploči Grada Skradina i na web stranici Grada Skradina. Rok za podnošenje prijava je osam dana od dana objave natječaja u «Šibenskom listu».
  13. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne pristupi ili odbije sklopiti ugovor o zakupu poslovnog prostora u roku od pet dana od dana primitka odluke o odabiru, gubi pravo na povrat jamčevine te pravo zakupa stječe slijedeći najpovoljniji iz postupka usmenog javnog nadmetanja.
  14. Gradonačelnik Grada Skradina zadržava pravo djelomičnog i potpunog poništenja ovog natječaja, bez posebnog obrazloženja.
  15. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
  16. O mjestu i vremenu provođenja postupka usmenog javnog nadmetanja, natjecatelji će biti pravovremeno obaviješteni.                                                               GRAD SKRADIN